Загальна схема роботи Інтернет магазину


Загальна схема роботи Інтернет магазину

Інтернет магазин в перекладі з англійської "online shop" - це магазин, "вітрина" якого розташована в Інтернеті і який дає можливість замовити товар через Інтернет.


Через мережу Інтернет покупець за допомогою браузера заходить на Web-сайт Інтернет-магазину. Web-сайт містить електронну вітрину, на якій представлено каталог товарів (з можливістю пошуку) і необхідні інтерфейсні елементи для введення реєстраційної інформації, формування замовлення, проведення платежів через Інтернет, оформлення доставки, отримання інформації про компанії-продавця та on-line допомоги.
Реєстрація покупця проводиться або при оформленні замовлення, або при вході в магазин. Після вибору товару від покупця потрібно заповнити форму, в якій вказується, яким чином буде здійснена оплата і доставка. Для захисту персональної інформації взаємодія повинна здійснюватися по захищеному каналу. Після закінчення формування замовлення і реєстрації вся зібрана інформація про покупця надходить з електронної вітрини в торговельну систему Інтернет-магазину. У торговельній системі здійснюється перевірка наявності затребуваного товару на складі, ініціюється запит до платіжної системи. При відсутності товару на складі направляється запит постачальнику, а покупцеві повідомляється про час затримки.
У тому випадку, якщо оплата здійснюється при передачі товару покупцеві (кур'єром або післяплатою), необхідне підтвердження факту замовлення. Найчастіше це відбувається за допомогою електронної пошти або по телефону.
При можливості оплати через Інтернет, підключається платіжна система.. Після повідомлення про проведення on-line платежу торговою системою формується замовлення для служби доставки.
Торгові системи електронних магазинів на практиці рідко бувають повністю автоматизованими. Легкість здійснення покупки має і зворотний бік: збільшення кількості помилок користувача (особливо при невразумительном дизайні електронної вітрини і відсутності on-line допомоги) - а це суттєві втрати для магазину. Тому найчастіше потрібна перевірка менеджером кожного окремого факту замовлення. Виняток становить лише продаж інформаційного продукту, яку можна доставити з мінімальними витратами безпосередньо через Інтернет.
Серед покупок, які користуються найбільшою популярністю в Інтернет-магазинах, можна виділити:
1) програмне забезпечення;
2) комп'ютери і комплектуючі;
3) туристичне обслуговування;
4) фінансові послуги;
5) книги, диски і т. п.

Інтернет магазини все міцніше входять в наше життя. Способи придбати товар, раніше вважалися екзотичними, зараз набувають міцну і заслужену популярність. У зв'язку з цим багато компаній і приватні підприємці, які займаються роздрібними продажами, звернули свою увагу на серйозні перспективи інтернет торгівлі.

Мною була розроблена структура у вигляді схеми, за якою в подальшому я створював свій сайт.  Схема являє собою різні блоки меню з посиланнями на сторінки сайту або блоки корисної інформації візуалний опис на малюнку, який знаходиться нижче.

структура інтернет магазину

Відвідавши, головну сторінку мого сайту і ознайомившись з вмістом даної сторінки можна легко і швидко перейти в каталог, де буде представлений весь асортимент товарів доступних для покупки.  З каталогу можливий перехід практично на всі сторінки мого сайту.  Заблукати на сайті не вийти, так як перебуваючи на будь-якій сторінці можливий перехід на головну сторінку або на сторінку каталогу.

Для створення дизайну використані засоби мови розмітки гіпертексту HTML і PHP.  Розміри малюнків (фотографій) задаються спеціальними командами (операторами, тегами), з їх допомогою також проведено розподіл об'єктів на сторінках сайту.  В якості основного розмічального інструменту використані таблиці.  Кольорові рішення виконані з використанням малюнків (фотографій).
Дизайн сайту виконаний в спокійних, в світлих тонах, що не завантажують зір користувача.

Для таких пунктів, як рекламний слоган і ціна товару обраний різкий тонізуючий колір, який покликаний привернути основну частину уваги користувача.

Основне завдання різкого кольору змусити користувача купити саме тут.

Даний дизайн не втомлює очі, а представлена ​​інформація легко читається і запам'ятовується, створює у відвідувача відчуття комфорту, завдяки правильній компоновці інформації на сторінці, не примушує його думати і шукати елементи керування та навігації по сайту.

В Інтернеті я знайшов сайт з продажу ноутбуків і вирішив порівняти з моїм.  Дизайн сайту виконаний в світлих тонах, основні використовувані кольори: зелений - заголовки меню, салатовий - зміст.  Даний дизайн не втомлює очі, а представлена ​​інформація важко читається через неправильну компонуванні інформації на сторінці, змушує покупця думати і шукати елементи керування та навігації по сайту.

В даному інтернет-магазині відсутній принцип використання фільтрів і сортувань, а це головна орієнтація на цілі користувача.
На сайті Інтернет-магазину можна було краще продумати меню.  При створенні сайту віртуальної торгівлі важливо зробити цей ресурс максимально пристосованим для швидкого пошуку і вибору товарів.
Схему покупки інтернет-магазин пропонував не надто чітку і не логічну.  Спочатку покупцеві пропонувалося визначитися з типом доставки потім зареєструватися.  Важко було зареєструватися на сайті інтернет-магазину.  Утруднення викликало заповнення адреси доставки.  Всі дії були запропоновані практично в зворотній послідовності.  Було відсутнє наявність статусу покупки.  Покупцеві важко зрозуміти, що відбувається з купленим товаром і коли очікувати його доставки.  Все перераховане знижує зручність покупців і тим самим знижує ефективність продажів.  програмування інтернет база дані
 На даному сайті Інтернет-магазину я не знайшов жодного java scriptа.
При створенні свого сайту Інтернет- магазину я намагався не допускати помилок, які згадувалися в вище сказаному, а так само додавати нові елементи, наприклад java script.

У моєму Інтернет-магазині існує декілька способів сортування товарів.

Головний принцип використання сортування в інтернет-магазині - орієнтація на цілі покупця.  Якщо товарів не так багато, не треба пропонувати додаткових угруповань.
Розглянемо принцип сортування за назвою.  Він полягає в розташуванні всього асортименту товарів в алфавітному порядку (рис.16), а принцип сортування за ціною виводить весь асортимент товарів, починаючи з найменшої ціни.

Для того щоб створені нами картинки оживали, коли над ними проходить вказівник нам допоможе мова JavaScript.  У своєму сайті Інтернет-магазину я використовував JavaScript, щоб збільшити масштаб картинок при наведенні на них курсора миші.

Успішне створення Інтернет-магазину починається з чітко поставлених питань про його структуру.  Дотримуючись простий і логічною схемою створення Інтернет-магазину, можна зробити по-справжньому зручний сайт, де легко шукати товари і зрозуміло, як їх купувати.

При створенні сайту віртуальної торгівлі важливо зробити цей ресурс максимально пристосованим для швидкого пошуку і вибору товарів.  Тому на сайті Інтернет-магазину важливо добре продумати меню.  В ідеалі через меню головної сторінки користувач повинен потрапляти на сторінки будь-якого рівня вкладеності (в різні категорії і підкатегорії товарів).  Не треба пропонувати користувачеві робити зайві дії.  Чим зручніше і приємніше вибір товару, тим більш розташований відвідувач Інтернет-магазину до покупки.